Prietenul la nevoie se cunoaste

Intr-o zi de vara, ma jucam cu prietena mea in curtea blocului. Soarele stralucea ca o minge de foc pe cerul senin ca cristalul.

In timp ce ne jucam cu baloanele, al meu s-a spart. Roxana mi-a propus sa ne jucam cu al ei. M-am bucurat foarte tare de propunere. Nu a trecut mult si un baiat s-a apropiat de noi. La unmoment dat a vrut sa ne ia balonul, dar i-am explicat ca este al nostru si nu are voie sa ni-l ia. Insa, se putea juca cu noi. El nu a fost de acord si s-a aplecat sa ia o piatra sa ma loveasca. Roxana m-a tras de mana pentru a ma feri de lovitura.

Asa mi-am dat seama ca prietenul la nevoie se cunoaste.

8 gânduri despre „Prietenul la nevoie se cunoaste

Lasă un răspuns

